Αρχική ΣελίδαΧάρτης ΠλοήγησηςΕπικοινωνία
Είσοδος Μελών
Γρήγορη Αναζήτηση
Παπακυριαζή 44
TK 41222, Λάρισα

τηλ: 2410 255388
φαξ: 2410 257522
email:
Ηλεκρονικές Υπηρεσίες Εγγραφή Μέλους Προσφορές – Ζητήσεις Εκθέσεις Προκηρύξεις Forum Χάρτης Πλοήγησης Επικοινωνία
Η διαφορετικότητα νικά την κρίση
Ημερομηνία: 12/05/2009

Mε τίτλο «Win in Crisis», το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ διοργάνωσε στο Iδρυμα Θεοχαράκη μια σημαντική ημερίδα, στη οποία εισηγητής ήταν ο κορυφαίος και πολυβραβευμένος Marketer, Bob Pritchard, ανακηρυγμένος κατά το παρελθόν International Marketer of the Year.

«Διαφοροποίηση, τοποθέτηση, ηγεσία και πάθος είναι οι κύριοι άξονες επιτυχίας» για τον πλέον περιζήτητο ομιλητή σε θέματα business & marketing και συγγραφέα τεσσάρων βιβλίων best sellers, Bob Pritchard.

Ο Bob Pritchard επισήμανε, επίσης, ότι ακόμη και σε καταστάσεις παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, η επιχειρηματική επιτυχία οφείλεται σε ποσοστό 80% στη στρατηγική της επιχείρησης και μόνον 20% στις καταστάσεις ή τις συνθήκες που διέπουν τη λειτουργία της. «Μπορεί οι συνθήκες να παίζουν κάποιο ρόλο, αλλά η αντίδραση σε αυτές παίζει τον καθοριστικό ρόλο. Συνεπώς, σε κάθε αγορά σε κάθε επιχειρηματικό περιβάλλον υπάρχουν ευκαιρίες και δυνατότητες, το θέμα είναι να μπορούν να τις αναγνωρίσουν και είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν τις απαραίτητες αλλαγές ώστε να τις αξιοποιήσουν. Αυτοί και οι επιχειρήσεις αυτές θα κερδίσουν και από τη σημερινή οικονομική κρίση και την ύφεση που προκαλεί».

Κατά τον Aυστραλό ειδικό, υπάρχουν δύο τρόποι αντιμετώπισης της κρίσης: εστιάζεις στο μάρκετινγκ και στην επιχείρηση, δηλαδή αύξηση των κερδών, μείωση του κόστους, εξεύρεση νέων πελατών.

Ο πρόεδρος του ΕΙΜ Μάρκος Φραγκουλόπουλος στον σύντομο χαιρετισμό του ανέφερε εμφατικά πως το ΕΙΜ φιλοδοξεί μέσα από τον νέο θεσμό ων Marketing Matters να αναδείξει και να ενισχύσει τον στρατηγικό ρόλο και τη σημασία του Marketing στην επιτυχία μιας επιχείρησης, να προσφέρει με μοναδικό τρόπο στην επιχειρηματική κοινότητα εξειδικευμένη πρακτική γνώση και εμπειρία σε τομείς αιχμής του marketing, να φέρει πιο κοντά τους marketers καθώς και να αναδείξει τον ρόλο του ΕΙΜ και της ΕΕΔΕ γενικότερα.

Στον σύντομο χαιρετισμό που απηύθυνε στην ημερίδα ο πρόεδρος του δ.σ. της ΕΕΔΕ Κων/νος Λαμπρινόπουλος τόνισε ότι το marketing μπορεί να κερδίζει ή να χάνει έδαφος μέσα σε μια εταιρία, όμως ως προσανατολισμός και ως στρατηγική τοποθέτηση πρέπει να κυριαρχεί παντού σε κάθε τμήμα, σε κάθε λειτουργία, σε κάθε δραστηριότητα σε κάθε ιεραρχικό επίπεδο. Είναι ο οδηγός της ανάπτυξης και της προόδου! Στη συνέχεια εξήρε την προσπάθεια αυτή του ΕΙΜ, και προέτρεψε το κοινό να μην παραμένει ακροατής ή θεατής των best practices των εταιριών, αλλά να τα χρησιμοποιεί ως εφαλτήριο για να προχωρήσει μπροστά. Το κλειδί της επιτυχίας είναι η επιστροφή στις βασικές αρχές του μάρκετινγκ.

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η Coca-Cola 3 Eψιλον και η Sprint Advertising και χορηγοί επικοινωνίας οι Adbusiness και BusinessToday.

Πηγή: express.gr

 

Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων
Δεν υπάρχουν Δραστηριότητες
Δείτε όλες τις δραστηριότητες
Πίνακας Ανακοινώσεων
Δεν υπάρχουν Ανακοινώσεις
Δείτε όλες τις ανακοινώσεις
Δημοσκόπηση
“Καμία δημοσκόπηση που μπορείτε να συμμετέχετε δεν είναι διαθέσιμη την στιγμή αυτή.„
Αρχείο δημοσκοπήσεων
Το έργο αυτό συγχρηματοδοτείται σε ποσοστό 80% από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ)